I don't hear a sound

17:21:18 2011-11-23
I dag var det skolan som vanligt. Min säng var extra varm och mysig i morse men jag släpade mig upp och iväg mot skolan.

Jag slutade tidigare i dag så jag kom hem vid tre! Skönt!

När jag kom hem åt jag lite och sen gick jag en sväng med Caesar och nu sitter jag och råpluggar. Jag måste kunna psykologin tills i morgon eftersom jag inte hinner plugga något då. Så nu gäller det att sätta allt som Freud hade i huvudet ;) Han hade några sjuka teorier!

Såhär kommer nästa vecka och det som är kvar av den här veckan se ut:

Torsdag: Skola, Star for life
Fredag: Skola
Lördag: Sova! Till farmor, göra matten
Söndag: Göra matten. Sen vet jag inge mer

Måndag: Estetveckorna börjar!
Tisdag: Estet, sjukgymnasten 16.15
Onsdag: Estet
Torsdag: Estet
Fredag: Estet. Kanske Örebro med Mysan
Lördag:?
Söndag: Jobba 13-17

Någon dag ska jag också rida Tritla :)

Nu ska jag äta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback