I need you most

22:04:26 2011-11-18
I dag var det först skolan. Vi gjorde inte så jätte mycket precis! Teori på idtotten, sjöng lucia sånger på ensamblen, geografiläraren pratade när vi skulle prata, psykologidebatt som mer blev prat om allt möjligt. Så skoldagen har varit ganska lugn om man säger så ;)

Efter skolan hämtade mamma upp mig för vi slutade sammtidigt. Så åkte jag hem och åt, sen bar det iväg till jobbet för tre timmars jobb. Det gick riktigt bra i dag! Det var inte så mycket folk så tiden kröp fram men det var bra personer att jobba med så tiden gick ändå ganska fort!

I morgon ska jag jobba 12-20! Mycket jobb den här helgen. Men det är bara kul!

Jag har fått schemat för december och jag jobbar 22,23,25,26. Lite mysigt med julstämmning!

På söndag ska vi ju till Sara över dagen. Vi kommer åka förbi Willow! Kul! 

Om åtta dagar är det ett helt år sen hon var min! Det har gått sjukt snabbt och tiden utan dig har varit hemsk! Fram tills jag fick reda på vart du var! Det är som att en stor sten är borta från mitt bröst och jag tänker inte längre på dig varje minut och varje dag! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta men det gör inte längre ont när jag tänker på dig! Jag kommer hälsa på dig igen så vi kommer inte sluta ses! Älskar dig alltid!♥

Här hade jag ridit dig i ungefär ett år


Åtta månader innan jag lämnade dig


Nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback