If you fall

16:48:06 2011-11-03
Jag är nere i en nere period just nu. När det håller på att bli mörkare och sånt.

Just nu vill jag vara en tjej med stora fina ögon med långa ögonfransar, Smal och tränad kropp, Ingen haka under den jag redan har, fint långt hår, fin hy, ja listan kan bli lång. Men för att sammanfatta mig: Jag vill inte se ut som jag just nu... Men det finns ju inget jag kan göra åt det egentligen.

Det var länge sen jag mådde såhär och jag hade börjat acceptera mig själv men jag har på något sätt fallt tillbaka... Men jag är ju tonåring och dom flesta känner ju såhär som jag gör. Även fast jag vet att jag inte är ensam så känns det så. Det känns som att det bara är jag som känner såhär. Men det är bara jag som ser ut såhär. Vilket jag inte kan ändra på. Så jag måste lära mig att leva med hela mig för jag kan inte göra något åt mig...

Jag behöver muntras upp!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback