I've lost you

19:47:22 2011-11-29
I dag var det stämmrep. Samma som igår alltså. Vi kom igenom hela medleyt så nu är det finslipning och på torsdag ska vi nog börja repa i aulan! Snabbt ska det gå!

När vi väl är i aulan kommer man stå och vänta, vänta och vänta, sen kommer man precis sätta sig ner för att man blir trött i benen då kommer lärarna säga "upp och stå så ska v prova en ny grej..." Ingen vila då heller! Då ska ju koe´reografin och allt sånt repas in och sen om två veckor är det premiär! Mycket på en gång!

Idag var jag hos sjukgymasten efter skolan. Vi kollade mina knän som vi gör var tredje vecka. Kollar hur det går med träningen för dom och sånt där. Ifall jag skulle få ondare så att vi vet att det går som det ska.

Idag har jag fått höra att mitt hår var jätte fint! Hemligheten är dock ta ur flätorna, dra fingrarna slarvigt genom håret (borsta inte) och sätt sen i några hårnålar så att det ser någolunda ut! Man får ju komplimanger så... ;) Jag sover numera med flätor för att mitt hår inte ska bli så slitet när jag ligger med huvudet på kudden. Och då när jag ska fixa håret så kan jag inte borsta det för då står det mer åt alla håll!

Emma först på morgone: Vad långt hår du har fått!
Mysan under repen: Jag tycker då ska ha ditt hår sådär oftare
Pappa vid kvällsmaten: Vad fin du är i håret i dag
VI hade också massagetåg på en av rasterna och jag får massage av Mysan. Hon masserar vid mitten av mina skulderblad.
Jag: Aj akta mitt hår, eller vänta har jag hår där nere?!
Mysan: Ja :o

Riktigt kul att höra eftersom jag inte tycker att mitt hår är fint! Då blev Jessica glad! ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och fläta mitt hår ;)





Inte jätte bra bilder men såhär såg i alla fall mitt hår ut ;) På bilden över ser man verkligen hur långt det har blivit!


» Mysan

Le för fan kvinna!! :O<33

2011-11-30 // 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback