Light

11:52:06 2011-11-27
I går var vi ju hos farmor. Vi julpyntade, hämtade utegran, satte upp innegranen m.m. Jag körde dit upp, in till stan och hem, in till stan igen och hem, och sen hem igen till oss. Så igår körde jag nog ca 40 mil sammnlagt ;) Vilket är en bit!

Jag hittade en jättefin ljusslinga till mitt rum som jag satte upp i dag!

Här kommer lite nya bilder som jag har tagit igår och i dag. Sen några som jag tog för flera veckor sen som jag inte har orkat lägga in i datorn!



Ljusslingan som jag satte vid DREAM som jag har på väggen


Bild på hela


Endel på Caesar är lite suddiga, jag hade glömt att ändra inställning -.-







Riktigt nöjd med den här bilden!










En julklapp som jag har slagit in ;)


Sen köpte jag två armband också, jag vet att dom inte passar ihop men jag ville ha bild på båda ;)


Sen kommer lite bilder som jag tog för ett bra tag sen















Svinkallt och han badar såklart ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback