Only lie I see

19:13:41 2011-11-04
I dag gick jag upp vid nio óch drog på mig jobbar kläderna. Jag kom till jobbet vid halv elva och jag skulle börja tolv -.- Mamma började elva så då är det ju onödigt att åka fram och tillbaka så jag hade med mig en bok. 20 minuter innan jag skulle börja så fick jag hoppa in för att det var sån kö.

Sen jobbade jag till tre och då hämtade mamma upp mig.

Vi gick i massor av affärer på marieberg och jag hittade:

*2 linnen
*bakformar
*farsdag present
*julkulor till min minigran

Sen fick jag faktiskt inte med något mer. Men jag är ju som jag är när jag ska hitta kläder!

När jag kom hem satte jag på det nya avsnittet av vampire diaries. Så himla bra!! Jag känner mig som ett barn på julafton när jag väntar på att avsnittet ska ladda klart!

Nu ska jag gå ner och äta så ska jag kolla på idol sen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback