Resurstid

10:42:41 2011-11-15
Nu sitter jag i musiksalarna och lyssnar när mysan, linda och angelica skriver ut deras låt. Vi har resurstid så vi får hjälp med det vi behöver. Efter det här ska vi göra om power pointen som jag hade gjort för det gick inte att öppna på skolans dator så vi får göra om den igen på skolan dator -.- Jätte irriterande!
Sen är det företagsekonomi och infolayout och sen ska jag stanna i skolan. Jag har utvecklingssamtal klockan fem så jag hinner inte hem emellan. Så jag ska passa på att göra lite plugg så jag slipper göra det hemma. Lite av det i alla fall.
Resten av veckan kommer se ut såhär:
Onsdag: Skola, geografi redivisning, hem, Emilia hämta halv fem, till Ellen, halv sju går buss från hallsberg till karlskoga för personalfest. Hem halv ett.
Torsdag: sovmorgon, skola, spela upp barnlåten på musikproduktionen.
Fredag: Sovmorgon, skola, teori på idrotten, psykologiläxa in, bio!
Lördag: jobba 17-15
Söndag: till Sara K i Lidköping, gå på julmarknad.
Sen är det en ny vecka.
Julmarknad känns lite mysko att säga redan nu men det ska bli jätte mysigt! Jag älskar sånt. Mycket lysen snö, fast jag hoppas inte att det kommer snö tills på söndag!
Mamma och jag ska på Örebros julmarknad lite närmare jul sen och då hoppas jag på snö så att jag kan få lite snygga bilder! Sånt är så mysigt! Bara gå runt och titta är jätte mysigt!
Nu måste jag sluta skriva för annars kommer det bli ett jätte långt inlägg som ni inte kommer orka läsa så det är bäst att sluta medans jag kan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback