Skola i morgon

11:37:18 2011-11-06
Igår kom Lotta och hämtade mig vid tolv. Och då åkte vi mot mysan. När vi kom fram så gick vi och hämtade nordisarna för en långtur i skogen.

Vi var väl ute i en och en halv timme så i dag har jag världens träningsverk eftersom jag inte har ridit så länge barbacka på ett år!

När vi hade rdit klart så släppte mysan ut nova i hagen och sen red vi tre bort på nordisarna till deras hage!

Sen när vi var klara så bytte vi om och kollade på en film innan det var dags för mat.

När vi hade ätit klart så gick vi ut och fortsatte kolla på film tills klockan var elva då mamma och pappa kom och hämtade mig och Lotta för att åka hem.

Här kommer lite bilder som jag tog från dagen.

Lotta och Albin



Inte helt lätt att gå och ta bild samtidigt!


Jag hade inget att göra en stund så då flätade jag Sabinas pannlugg!


Såhär der den ut när man inte har flätat den!




Lotta och albin posar (vet inte hur det stavas)








Sen skulle vi ju av också vilket inte var helt lätt!


Jag tänker: Syns mysan om jag gör såhär?




Eija


En suuuper snygg bild på oss




När vi kom tillbaka så fikade vi och det här är Mysans "gemigkameran" look ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback