Skolan

13:07:53 2011-11-17
Igår var det ju personalfest. Vilket var jätte kul! Jag kom hem vid kvart i tv i natt så jag har inte sovit sådär jätte länge i natt. Men mamma skjutsade mig till skolan så jag fick sova till tio i åtta! Jätte snällt!

Idag har jag skummat mig igenom lektionerna för att jag är så himla trätt! Men jag har i alla fall klarat mig att hålla mig vaken! Vi får se hur det går på sista lektionen nu snart. Vi har håltimma och mysan är ledig och lotta har inte sista lektionen så hon åkte hem . Så här sitter jag med 50 minuter att döda. Jippie! -.-

När jag kommer hem ska jag inte göra något. Jag ska duscha lite senare och sen ska jag lägga mig tidigt så att jag får sova lite av det som jag missade i natt.

I morgon blir det ignen bio för vi kunde inte få ut biljetterna i tid tills man skulle hämta dom. Det får vi ta en annan dag! Så i morgon ska jag bara ta det lugnt för på lördag ska jag jobba :)

Nu ska jag försöka hitta på något annat att göra än att sitta och skriva på datorn, även fast det här tangentbordet var ganska kul att skriva på ;) xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback