Standing where you left me

12:00:00 2011-11-26
I dag är det ett helt år sen jag lämnade dig! Det var ett stort hål i mitt hjärta och jag kunde inte sluta tänka på dig.
Det var det svåraste beslutet jag någonsin har gjort!

Nu ett år senare kan jag tänka på dig med glädje. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Fast det inte känns lika tungt att tänka på dig längre. Klumpen i bröstet är borta och tårarna kommer nu av glädje.

Att inte veta vart du var var nog det värsta av allt! Men att sen hitta dig är glädje på hög nivå! Så lycklig hade jag inte varit på länge!

Föralltid i mitt hjärta, gumman, wimzan, busfrö, tjockis, älsking, sötnos, gullunge, Appakullas Willow♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback