Super kul!

13:52:26 2011-11-25
Don't take what you have for granted

Igår var det ju star for life, eller marching for life. Så jäkla kul va det! Afrikanerna som var med hade aldrig hållt i en mick innan men dom var så himla duktiga! Man fick en energi av dom så man blev så himla glad av och kunde inte stå still! Molly Sanden och Gladys var med. Det var en sån himla känsla som man inte kan beskriva!
Det var en som höll i konserten som skulle göra en liten rolig grej, han härmade hur en grammofon låter. Det var exakt! Skit fränt!

Man gav allt för att man blev så glad och fick energi så man var helt slut efteråt! T-skirten var inte mysig!

När vi stod och dansade på scenen så borde afrikarnerna tyckt att vi var jätte stela när vi stod där och rörde oss från sida till sida medans dom var hur mjuka som helst!

Så nu i dag är jag super trött för vi kom hem hala evla igår. Men jag är fortfarande glad efter igår så jag är lite övertrött flummig ;D

Nu är det dags för prov och sen ska jag stanna kvar i skolan och göra lite matte för att sen sätta mig på bussen till jobbet och jobba 17.20. Ska bli kul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback