Taxi

18:08:17 2011-11-12
I dag följde jag med mamma och pappa till Örebro. Ett tillfälle att köra ;)

Jag fick med mig lite grejor hem också,

*Tofflor(jag frryser ju så lätt)
*Julklappar åt mamma och pappa
*Chips(fick inga igår)
*Dipp
*Nivea
*Hårinpackning
*Deo ÄTandborste

Vi var bara inne på willys, öob, baohaus(stavas?), jula och spåna där affärer. Mamma och pappa skulle köpa nya element till vardagsrummet och jag hade ingen lust att schoppa kläder så då fick det bli lite andra nödbändiga grejor :)

Ikväll ska vi färga mitt hår, vi hann aldrig göra det igår. Sen ska jag äta tacos (gott!) Sen ska vi kolla på sista harry potter och äta chips. Inte en helt fel kväll!

Men nu ska jag kolla på en serie så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback