The only light I see

19:56:16 2011-11-22

Sen jag kom hem har jag faktiskt gjort lite vettigt! Jag har slagit in julklappar och gjort lite psykoloig. Så något vettigt har jag gjort.

I morgon ska jag råplugga psykologi eftersom jag inte kommer hinna på torsdag. Ännu en vecka med en fredag då man kommer vara helt slut! På torsdag är det ju Star for life och vi kommer inte komma hem förrän tio vilket inte gör det faktum att jag är väldigt trött bättre! Men men...

Sen är det inte så mycket mer som händer den här veckan. Vi ska till farmor på lördag och då antar jag att jag får övningsköra! Jag ska försöka få köra på hemvägen också för jag behöver öva på att köra när det är mörkt. Även fast jag har kört i ett och ett havt år så är det jobbigt att köra i mörker! Jag har inte kört så jätte mycket i mörker innan så det måste jag öva på!

Nu ska jag fläta mitt hår och sen börjar det bli dags för att lägga mig. Jag är en riktig sömntuta men det är ju de flesta tonåringar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback