Why am i doing this to myself?

18:59:42 2011-11-11
What am I supposed to do when the best part of me was always you?♥

Dagen började med att jag klädde på mig, sminkade mig och fixade håret i stället för att bara slänga upp det i en toffs. Och nu sitter jag här i mjukiskläder! Snacka om att ha olika stilar på skolan och hemma xD Det är ju så himla kallt här hemma! Så nu har jag satt på mig mjukisstrumpor, tröja och byxor och sitter med en filt runt mig och elementen påslagna. Hoppas det inte blir jätte kallt i vinter för då kommer jag ju frysa fast :O Jag fryser ju när det är sommar men jag är ju som jag är ;)

Idag var det skolan som vanligt och sen hem. Nu är det värsta pluggetöver i alla fall! Det är en redovisning kvar på onsdag men det är det inte lika stor press på som om det skulle vara ett prov. Men sen har vi ju världens sämsta lärare men det är en annan sak! Han avbröt några som stod där framme och redovisa i dag! Så gör man bara inte! Vi elever vet till och med det!

Kvällen ska avslutas med idol och sen ska jag sova! Jag är skapligt trött! Jag ska nog färga håret i kväll också eller om jag tar det i morgon. Min utväxt är inte att leka med! Jag måste klippa mig snart också! Men mitt hår har blivit väldigt långt för att vara mig så jag vill inte! Jag plattade det i dag och det var hur skönt som hälst att känna det på ryggen! Så den som klipper mig kommer få ett slag i ansiktet om den tar mer än högst två cm! Mitt hår växer ju så sakta också vilket inte gör saken bättre xD

Nej nu ska jag gå ner och fjäska för mamma och pappa för att se om jag kanske kan få chips i dag ;)

Såhär långt har det hunnit bli. Nu har det blivit lite lockigt så det syns inte att det är längre men det är i alla fall långt för att vara jag!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback