1. Berätta om dig själv.

13:57:44 2011-10-01

De flesta som läser min blogg har nog gjort det ett tag men jag ska ändå berätta vem jag är.

Jag heter Jessica Landberg och är 17 år. Jag bor i Askersund och går i skolan i Hallsberg. Jag går andra året på sam/estet linjen med inriktning ekonomi. Jag tror man kan skriva så va? Jag tycker väldigt mycket om djur ch har alltid gjort. Jag har en hund och tre katter här hemma. Jag rider också tre hästar när ägarna behöver ha hjälp. Tracy, Sonette och Tritla. Innan red jag en ponny som alltid kommer vara en del av mig. Appakullas Willow. Hon betydde och betyder väldigt mycket för mig. Så henne skriver jag endel om. Mest när jag saknar henne som mest. Jag är en ganska glad tjej men som de flesta tonårningar har jag världens humörsvängningar. Så ibland är jag inte att leka med! Men fär det mesta är jag en lugn ganska blyg tjej.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback