3. Dina närmaste vänner.

14:00:00 2011-10-03
Min närmaste vänner är nog Sara K, Mysan, och Lotta. Det är dom jag umgås med och trivs völdigt bra ihop med!

Sara bor i Lidköping så vi träffas inte så ofta men vi har alltid lika roligt! Vi har känt varandra i åtta snart nio år. Hon är 13 dagar äldre än mig! Vi är ganska lika och tycker ofta samma saker!



Mysan har jag känt i jag tror det är tre år. I början var vi inte alls så bra kompisar utan pratade mest bara när vi var i stallet samtidigt. Vi red nämligen på samma ställe. Men nu tre år senare är vi super bra kompisar! Vi pratar om allt och jag kan lita på henne till 110%!



Lotta har jag känt i lite mer än ett år bara. Men hon är en väldigt bra kompis! Vi kan prata om nästan allt och killar är hennes speiallitet ;) Hon är en härlig tjej som är en väldigt bra kompis!

Den här bliden är den enda jag har på henne! Hon gillar inte att vara med på kort men en bild är ju alltid något ;)
Det här är Lotta på hennes häst Obbe :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback