Every now and then

14:16:10 2011-10-22
I morse vaknade jag halv elva men jag gick upp vid elva. Jag gick och la mig halv tio igår så man kan ju snakca om att jag var ganska trött! Men jag behövde sova så det var väldigt skönt!

Jag gick upp och gjorde mig i ordning och gick sen långpromenad med Caesar. När jag kom hem så började jag det stora projektet att städa mitt rum från topp till tå... Vilket tog ett tag men nu är det snyggt! Någolunda i alla fall. Jag har ju ingenstans att göra av alla saker! Så jag funderar på om jag ska ränsa bland det som ja ginte använder och slänga det! För det står ju bara och samlar damm!

Ikväll kommer mammas och pappas kompisar på mat och har med sig sina döttrar, Emma och Anna. Emma var min allra första kompis men vi har ingen kontakt alls längre om inte mamma och pappa träffar hennes föräldrar. Så vi får väl se vad vi ska hitta på :)

Nu ska jag fixa håret och sminka mig och sen hjälpa till att laga mat :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback