Free spirit

20:37:09 2011-10-11
I dag har skolan gått ganska bra. Jag har itne varit så trött som jag trodde jag skulle vara. Vilket är ett plus!

Jag sjöng inför hela estet klassen i dag! Vilket är väldigt bra gjort för att vara jag! Vi har en kurs som heter scenisktmusikprojekt där vi nu ska hålla en "minikonsert" på Transten. Och i dag fick vi öva på att spela upp inför klassen. Låten var inte klar men vi kom igenom! Jag fick ha väldig kontroll över kroppen för att den inte skulle skaka. Så fort jag tappade koncentrationen så började jag skaka. Men jag kan säga att jag trodde inte jag hade sån självkontroll! Så jag är väldigt stolt!!

När jag kom hem satte jag mig och kollade på en film som jag har fått låna av Cassandra. Hidalgo heter den. Väldigt bra! Jag grät för att jag började tänka att sådär kommer jag sitta på Willow om mindre än en vecka! Barbacka med tårarna rinnande ner för kinderna av lycka!

Jag kommer ha mycket mer glädje efter att ajg har varit där. Jag kommer förhoppningsvis få tillbaka min livsglädje som har falnat. Så nu siktar jag på en glaf tjej som strålar av lycka!

Nu ska jag sova så att jag orkar i morgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback