Härligt

20:04:42 2011-10-27
I morse åkte jag och mamma mot usö för ännu en undersökning utan resultat... Prover och grundliggenomsköning. Sen åkte vi mor ikea för att äta. Jag fick med mig lite små saker hem därifrån.



Ramarna på nära håll


Sen åkte jag till skolan och gjorde matte provet innan jag satte mig på bussen för att åka hem.
När jag kom hem bytte jag om och släpade sen med mamma till stallet. Hon fick äran att motionera min kamera ;)













Gillar hennes framben på den här bilden ;D










Sen ringde de från körskolan också så nu har jag bokat min första körlektion! På torsdag! Jag kommer vara super nerrvös! Men det kommer nog gå bra :)

I morgon ska jag rida Nova i skogen med Ebba på Cassandra! Och sen såklart skolan. Men utöver det ska jag då rida som jag sa och sen kolla på Vampire diaries och idol! Sen ska jag sova!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback