How bad?

17:31:14 2011-10-06
Jag har ingen som helst lust för något just nu. Och skola på en lördag gör inte saken bättre. Eller dvs skola på lördag då man måste stå inför publik...

Jag vill bara gräva ett hål och aldrig komma upp igen. Bara försvinna helt för ett tag.

I morgon är det prov i geografi som jag inte kan få in i huvudet vilket jag inte har kunnat få med något på sista tiden. Så där lär det bli ig för min del. Sen är det ju star for life repetition och en och en halv lektion. Sen efter det ska jag nog simma och ta en senare buss hem. Jag behöver ha lite tid att tänka själv... Men vi får se hur jag gör.

Det här ska jag göra resten av veckan och nästa:

Fredag: Star for life repetition. Skola. Geografiprov. Simma?
Lördag: Skola. Rida Nova.
Söndag: Fira Niklas. Träna.

Måndag: Psykologi seminarium.
Tisdag: Träna.
Onsdag: Lotta fyller. Träna.
Torsdag: ?
Fredag: Träna. Simma? (isåfall träna på torsdag)
Lördag: Tjejkväll hos Lotta. Hälsa på Willow♥?
Söndag: Hälsa på Willow♥?

Hälsa på Willow vet jag inte riktigt vilken dag det blir än men jag längtar som satan! Jag kanske kan lyckas komma upp ur mitt hål då...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback