Im always on your mind

19:45:55 2011-10-20
Jag har tagit paus från pluggandet och försöker hitta en låt till insån som jag får välja precis vilken jag vill. Vilket inte gör saken lättare...

Det känns lite som att jag ger upp, men jag kommer ingenstans och unvecklas inte som alla andra har gjort. Jag vill också bli bra men istället kan jag inte ens sjunga den låten som min lärare ger mig så jag börjar tjuta och får välja en själv -.- Jag vill bli bra och jag vill kunna sjunga så som jag sjunger hemma. Jag vet att jag kan bättre än vad jag visar på lektionerna. Det är därför ajg blir så förbannad på mig själv.
När jag går in i det där rummet känns det bara som att allt tar stopp och inget fungerar! Angelica (läraren) säger att man ska ha en positiv känsla när man slutar men jag känner aldrig den när jag går därifrån och då blir det inte kul att gå tillbaka. Varje gång det är ny lektion känner jag att jag verkligen inte vill. Men jag går ändå och allt blir skit och då blir det bara värre nästa gång.
Men det är ju sån jag är, jag ger upp om det inte går så som jag vill.

Nu har jag fått skriva av mig lite så nu ska jag göra något annat. Det här inlägget skulle kunna bli milslångt som jag skulle ta upp precis hur jag känner men jag ska bespare er det!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback