Ingen ork

12:44:04 2011-10-31
Jag har inte orkat blogga något men ni ahr ju fått ett tidsinställt inlägg om dagen. Men nu är det slut med det så jag får blogga själv ;)

Igår hade jag jätte ont i magen så jag åkte inte och red Nova. Så jag tog det lugnt!

Idag vakande jag vid tio och gick upp och gjorde mig i ordnong. När jag var klar tog jag på Caesar koppel och sen gick vi på långpromenad. Så nu har jag det gjort. Jag ska bammsuga också innan jag åkte till jobbet för tre och en halv timmes jobb :) Sådär lagom när man hostar ;)

Resten av veckan kommer se ut såhär:

Tisdag: Med Sara A. Caesar
Onsdag: Med Mysan. Caesar
Torsdag: Körlektion 8.15. Rida Tritla med sällskap av Sara A
Fredag: Jobba 12-15
Lördag: Skräckkväll.
Söndag: Jobba 13-16

Så jag har något att göra varje dag ;) Som ni ser på torsdagen så är det ingen sovmorgon där inte men ajg kommer nog ha ganska svårt att somna ändå för jag kommer nog vara skapligt nerrvös!

Nu ska jag gå ner och äta så att jag har ätit när jag ska jobba :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback