It will rain

17:05:44 2011-10-10
Dagen har som vanligt bestått av skola... Inte så mycket att säga om det så vi hoppar över den biten.

Min mobil har lagt av så att man inte kan skicka sms för det står att minnet är fullt så att man inte kan lagra smset...fast jag har tagit bort alla -.- Så nu blir det snart en ny mobil för jag kan inte hålla på och ringa hela tiden! Sen en viktig sak är att jag hatar min mobil också vilket betyder ganska mycket! Aja jag får samla som tusan!

Jag ringde Sandra som äger Willow i dag också! Hon svarade inte men telefonsvararen lät väldigt snäll! Jag lämnade ett meddelande så jag hoppas hon ringer upp :) Men det tror jag :)

Nu ska jag städa min garderob!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback