I've finally realised

13:58:07 2011-10-31

Jag satt och kollade på bloopers från olika filmer och kom in på den här.



Jag kan knappt fatta att det inte kommer komma en till film. Eller något mer alls med dom här "barnen" som man har följt i mer än hälften av sitt liv. Jag vet att jag har sagt det förut men jag kan inte fatta att det varklegen är slut! Dom här barnen eller nu vuxna har ju blivit en del av ens uppväxt. Och dom kommer alltid att finnas kvar. Min barn kommer också få läsa och se Harry Potters magiska värld. Underbara värld. Alla magiska varelser. Alla fantastiska platser.

J.K Rowling har gjort ett fantastiskt jobb när hon har skrivit böckerna och alla som har gjort filmerna möjliga har varit fantastiska!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback