Mysigt

16:59:26 2011-10-26
I dag gjorde jag mig i ordning till skolan men jag gick och la mig igen sen för jag hade jätte ont i huvudet, mådde illa och hade ont i magen. Så det fick bli en lugn dag i dag. Mamma och jag var och köpte vitaminer på apoteket så att jag kanske kan bli lite piggare nu när det börjar bli så mörkt ute. Jag brukar bli ganska deppig då.

Nu sitter jag och lyssnar på julmedleyt som kom i dag! Mysigt! Nu längtar jag till jul och allt mysigt omkring!

Några dagar frammåt kommer det se ut såhär för mig:

Torsdag: Usö. Matteprov. Rida Tritla. Mamma ta kort
Fredag: Rida Nova. Simma på idrotten. Företagsekonomin ska in.
Lördag: Rida Nova. Mamma ta kort?
Söndag: Jobba 11-15. Rida Nova.

Nu ska jag fortsätta lyssna!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback