Snart

14:03:53 2011-10-18
I går hann jag inte blogga något eftersom jag jobbade till halv nio och sen var det bara hem och sova som gällde!

I dag gick jag upp vanlig tid till skolan och gjorde mig i ordning. Vi hade konsert på transtens skolan i dag. Och jag sjöng! Det gick mycket bättre än jag trodde! Så nu har vi det avklarat också!

Nu har vi bara en lektion kvar och sen slutar vi äntligen! Fast jag slipper inte skolan riktigt än. Jag ska hem och plugga -.- men sen så ;) Jag har ju Geisha hemma vilket är en stor tröst! Och sen har jag ju en cykel som står och väntar på mig vig busshållplatsen! Skönt! 

Nu ska lektionen börja så nu måste jag sluta skriva och konsentrera mig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback