Tears stream down your face

16:51:19 2011-10-04
Sen tio i dag har jag kollat på Gossip girl. Så nu är andra sesongen slut. Och jag bara tjuter och tjuter, för allt! Jag vet itne vad det är med mig! Fast jag håller på att bli sjuk, igen och sen är det den tiden på månaden men ajg brukar inte hålla på såhär! Men aja, nu ska jag sätta igång tredje sesongen av Gossip girl och se om jag kan hålla tillbaka tårarna!

Låter jag la upp förut lyssnade jag mycket på för ett år sen kanske och jag tycker att den är jätte bra och den gör mig rysningar! Tårarna kan inte sluta rinna när jag lyssnar på den! Precis som texten säger. Men allt kommer ordna sig. Det vet jag. Allt kommer bli bra...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback