Bakar

16:10:37 2011-09-08

Idag var det estetdag så ingen sovmorgon för mig.

Dagen började med lekar som vi var klara med vid elva/halv tolv. Mitt lag (kommer faktiskt inte ihåg vad vi hette xD) vann såklart hela grejen och vi vann ett stort kålhuvud och en bok på rysska ;) Fins priser! Men allt gör vi ju bara för att det ska vara kul så det är inge fel :) Vi fick vara inne i idrottssalen för att det var dåligt väder så det blev inte så jätte mycket lekar men de som var med var roliga :)
Efter lekarna var det lunch och sen vid halv ett skulle några spela i scala så alla esteter skulle komma och kolla. Lärarna skulle såklart spela! Det var jätte kul att se att dom verkligen kan och inte bara pratar strunt som Anders sa ;) Dom var verkligen jätte duktiga! Kul att se!
Sen när dom hade spelat klart fick vi sluta så idag slutade vi vid tio över ett och hann med en tidig buss hem!

Så nu väntar jag på att min kaka ska bli klar i ugnen ;) Gott!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback