Bilder

15:03:16 2011-09-20
















Lobbyn






det var faktiskt gott och de hade bra service










Min nya plånbok som jag köpte där (eller fick av mamma och pappa)








Supergott vitlöksbröd!


Även spergot grekisk sallad!


Hotellet


Vi åkte in till Chania två dagar, ena dagen kollade vi i affärer andra dagen åt vi














Jag hittade en tröja! Den fick inte följa med ut ur butiken om jag säger så men trycket var lite kul ;)


Prästen var ute och gick






Nya naglar ;) Mina naglar växte som fasen när det var så varmt så dom här kommer jag förmodligen inte kunna ha så jätte långe :/


Absolut den godaset glassen jag någonsin ätit!




Nu var vi inne på söndagen i kortväg och jag orkar inte lägga upp några fler!











Åhhh så mysigt det ser ut :D

2011-09-20 // 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback