Even in the best of days

15:47:30 2011-09-07
Idag har jag varit i skolan som vanligt men vi hade bara två lektioner och inså så jag har fått väldigt eller ganska mycket gjort i alla fall.

Jag har inte så jätte mycket att skriva om när jag är i skolan för det händer inte så jätte mycket men det är travligt med lite nya inlägg ;)

I helgen blir det i alla fall lite nya biler för då ska jag fota när Mysan rider Belltino och löshoppar Nova. Så då blir det blder i massor ;) Hoppas jag i alla fall!

Nu ska jag gå ut och gå långpromenad med Caesar och sen ska jag plugga matte. Där fick jag jätte mycket att göra eftersom jag var borta två lektioner förra veckan. Men det ska jag klara! Matten kanske jag får ta med utamlands i alla fall. Men aja.

Nu ska jag sätta i hörlurarna i mobilen och gå med världens mysigaste vovve!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback