Fast

19:10:52 2011-09-07
Bara för att jag är fast i den fantasivärld som Harry Potter lever i så hittade jag en video som jag lägger upp på bloggen. Jag har följt Harry sen början och fortsatte till slutet och kan inte fatta nu att det verkligen är över! När man läser bövkerna känner man att man kommer hem till en välbekant värld som alltid kommer finnas där för oss, för våra barn osv osv. Vi har följt skådespelarna genom deras liv. Vilket gör att det känns som att man känner dom. Vilket gör att filmerna blir bättre och bättre ju längre man har känt dom. Nu i sista filmen är dom inte längre några barn på en skola, dom är snart vuxna i våran ålder som alltid kommer att finnas varmt hos de flesta runt om i världen!
Men jag tror ändå det är skådespelarna som man kommer sakna mest! Även fast handlingen är super bra så är det skådespelarna som gör själva filmen!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback