Företagsekonomi

12:49:51 2011-09-27
Nu sitter jag i skolan och har företagsekonomi. Eller ja läraren pratar betyg och alla gör inget alls av det som vi skulle.

Igår blev det en tripp till marieberg. Jag fick med mig två par skor, en stickad tröja, ett par jeans, en tunika, halsduk, vantar, mössa och ett hål i örat. Så en lyckad tripp ;) Jag har tagit kort på allt men det ligger i kameran som står hemma så ni får se bilder sen.

Idag är det först en lektion kvar och sen ska jag åka hem och plugga innan jag hoppar in i duschen och sen försöker lägga mig så tidigt som möjligt för jag är helt slut! Det är jobbigt att gå upp 20 över fem! Men jag kommer förmodligen komma i säng vid nio som vanligt i alla fall, men jag har ju i alla fall tänkt tanken ;)

Nu ska jag fortsätta med att göra inget ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback