Magic

20:28:52 2011-09-08
I förrgår vägde jag mig och blev väldigt vesviken över reslutatet, jag hade nämligen gått upp tre kilo på inte alls länge. nu vägde jag mig idag igen bara för att liksom och hade gått ner två kilo! Och det är ju det att jag har ingen aning om vad jag gör för att gå ner! Men efter Kreta ska ajg börja äta ordetnligt och träna på gym! För såhär otränad vet jag inte när jag var sist!

Styr in samtalsämnet på något annat... ;)

Idag skulle jag ju plugga massor men jag har inte fått något gjort alls! Men nu ska jag sätta mig och läsa lite svenska och sen sova. I morgon ska jag göra geografi och engelska på skolan, sen ska jag läsa svenska hemma och matte vilket jag behöver! Alla dom ska jag plugga på under helgen den lediga tid jag får! Sen på måndag ska jag ta med företagsekonmin hem för den ska med till Kreta. Vi har prov i det dagen efter att jag kommer hem så boken får också en tripp till Kreta ;) Men det är ändå inte så jätte mycket som ska göras! Det är bara geografiprovet som jag missar på onsdag men det får jag göra senare vilket är bra för då hinner jag plugga mer på det eftersom jag är rutten på geografi! Så den får nog också följa med till Kreta!

Nu ska jag läsa svenska





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback