Never be the same

18:28:37 2011-09-09
Jag kommer alltid älska dig vare sig andra tycker att jag är löjlig som håller dig fast så hårt! Men du var jag och jag var du! Jag vet att jag ältar det mycket men jag saknar dig hur mycket som helst. Inte ens ord kan beskriva hur mycket som fattas i mitt hjärta! Men snart kommer vi träffas igen! Vilket jag kommer ha med mig i mina minnen med dig för att du har det så himla bra! Och jag vet att du är lycklig hos dom!

Varje dag känns lite lättare för att jag nu vet vart du finns! Och jag vet att du har det bra! Så jag kan sakta släppa dig lite mer men aldrig helt! Aldrig att jag kommer utesluta dig ur mitt hjärta och ut ur mina minnen!

Du kommer alltid vara en del av mig!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback