Sista dagen hemma

20:23:19 2011-09-12

idag gick jag upp till skolan som vanligt. Inget intressant att skriva om så vi hoppar till efter skolan.

Då följde Mysan med mig hem så att vi fick umgås lite sista dagen innan jag åker. Vi kollade på Gossip girl och pratade massor ;) Som vanligt det vill säga xD För ungefär en timme sen åkte hon hem och då satte jag fart att packa det sista som jag kan packa redan i dag. Sen hamnade jag här innan jag ska måla naglarna och duscha. Sen ska ajg hoppa ner i sängen och sova för ajg ska upp vid kvart över sju i morgon. Vi ska åka vid halv nio nio så jag vill gå upp lite tidigare så att jag slipper stressa om det skulle vara något.

Det har börjat sjukna in nu att vi verkligen ska åka! Och när jag kommer hem kommer det förmodligen massor med bilder!

Jag har också lovat Mysan att sola lite åt henne också så jag kommer vara superbrun när jag kommer hem ;) Man kan ju alltid hoppas i alla fall ;)

Nu ska jag fortsätta att göra det som jag ska. Jag ska också hinna med att plugga lite så att jag slipper ta med mig så mycket. Så nu har jag att göra ;)

Jag har gjort några tidsinställda inlägg så att det blir lite uppdatering på bloggen medans jag är borta så att det händer något ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback