Söndag

17:09:13 2011-09-04
I morse vaknade jag vid åtta av att jag hostade, kunde inte andas och hade ont i magen. Så jag gick upp och tog en dusch och sen satte jag mig och kollade på film. Sen vid tio år jag frukost och sen resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Jag mår fortfarande inte bra så jag har inte orkat göra något. Så vi får se hur det blir med skolan i morgon. Men jag ska gå upp och göra mig i ordning och sen får jag se. Om jag kommer så långt som göra mig i ordning eller om jag kommer upp över huvud taget. Aja vi får se ;)

Jag ska snart hoppa in i duschen igen och sen fixa grejor inför i morgon så får vi se vad jag ska göra sen ;)

Här är några bilder fråg Johans födelsedag :)

Vi gjorde som en tipspromenad med bananer för Johan sa inte vad han önskade sig så vi skojade och sa att han skulle få en banan, vilket han fick ;)







Sen fick han ju det han ville ha också: en dator :)


Jag var tvungen att ta kort på Caesars tass!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback