Stoor

19:29:55 2011-09-29
I dag har dagen gått super snabbt! och det är redan fredag!

Fredagen kommer först spenderas på skolan och sen kommer jag åka till Mysan och rida Nova åt henne för att Mysan ska till sin mamma så hon kommer inte hinna. Det ska bli väldigt kul att rida Nova igen! jag tycker väldigt mycket om henne! Typ Willow fast storhäst i steget!

Det här är en jätte dålig bild på Nova från när jag red henne lite grann för några år sen. Jag har tryckt ner kameran bland idrotts kläder och ridkläder så det kommer nog gågot nytt kort på henne i alla fall ;)


Nu ska jag duscha och sen kolla på Gossip girl och sen lgga mig och sova så att jag orkar sista skoldagen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback