Trött

08:36:53 2011-09-02
I morse vaknade jag vid fyra och har knappt kunnat sova. Jag var så täppt i näsan vilktet inte släppte vad jag ön gjorde. Sen vid sex så började mitt ena öra göra ont. Sådär ont som när trummhinnan ska spräckas... Så det var bara att gå upp för jag kunda varken sitta eller ligga ner. Jag behöver sova när jag inte mår bra så att gå upp vid sex var ingen höjdare! Vid sju tog jag en alvedon och sen ringde mamma till sjukvårdsårgivningen. Vårdcentralen ska ringa upp vid kvart i nio så får vi se vad dom säger. Jag hade Mastoidit när jag var liten. Det är en öroninflammation som går upp i hjärnan. Så man blir ju lite fundersam! Men sen jag tog alvedonen har det blivit bättre. Det gör bara ont ibland. Sen ska vi inte gå in på hur jag låter när jag pratar för det är inte vackert! Men men ;) Jag får hoppas att jag blir bättre för jag ska jobba på söndag! Om jag inte mår pyton förstås. Men det får jag hoppas att jag inte gör :)

Som toppen på allt så började jag blöda näsblod nyss. Vilket jag hatar!

Nu ska jag nog sätta på en film och ta det lugnt för att sen ta en tidig kväll ikväll! Fast jag måste fixa lite grejor till Johans födelsedag också! han fyller i morgon så ajg måste slå in paket och sånt. Inte så kul att bara få kartongen och se vad det är på en gång. Och sen tycker ju Caesar det är kul att hjälpa till också ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback