Turn the time

13:00:00 2011-09-17

Mycket har hänt i mitt liv det senaste året. Allt har varit upp och ner. Mycket tårar och mycket skratt. Men det är nu i efterhand som jag märker hur mycket jag har växt som person! Jag är inte längre den där lilla flickan som inte vågade säga något. Jag har ett jobb. Jag vågar prata för mig själv och ingen annan.

Visst finns det saker jag saknar men alla beslut jag har tagit och alla beslut som har tagits åt mig har förändrat mig till det bättre. Jag var tvungen att ge upp min ena halva, förlora massor av kompisar och göra massor som jag aldrig trodde jag skulle våga för att bli den jag är i dag.

Jag är mer stolt över den person som jag i dag vågar vara: MIG SJÄLV!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback