Upp och ner

12:26:55 2011-09-03
I natt vaknade jag vid fyra av att jag inte kunde andas. Så jag gick upp och snöt mig så att jag skulle kunna somna igen. Och då började jag blöda näsblod för tredje gånen igår! Och den här gången slutade det inte! Jag tycker det är så vidrigt också! Men efter 40 minuter slutade det och då var vi påväg att få åka in till akuten så att dom kunde hjälpa oss att få stopp på det! 

I morse vaknade jag vid nio av att jag inte kunde andas men jag skulle ha behövt sova mycket längre! Men jag gick upp och hjälpte mamma att göra i ordning frukost på sängen åt Johan. Eller ja jag kollade på xD

Och nu sitter jag med tjocktröja och två filtar och fryser som jag vet inte vad och kollar på tv. Vilket jag ska fortsätta med nu ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback