Väldigt happy!

17:16:24 2011-09-28
Idag har skolan känts som gelé som man har kämpat för att komma igenom. Men innan jag viste ordet av så var dagen ändå slut. Insån i dag tyckte jag gick sådär men bättre ön förra gånen i alla fall. Sen matten ska vi inte prata om. Ahmed gick igonom på tavlan och jag fattade inte ett dugg och sen förklarade han för mig igen och då var det hur lätt som helst -.-

Efter skolan hade jag tid hos sjukgymnasten. Jag fick några övningar jag ska göra tre gånger per vecka så ska vi se om några veckor hur det har gått.

Jag hade fått ett meddelande på facebook när jag kom hem av Sandra som äger Willow nu. Jag får förmodligen komma och hälsa på den 15 eller 16 oktober! :D Så himla glad!! Jag saknar henne så! Så det är jätte snällt av Sandra att jag får komma ochhälsa på henne! Ååh jag kan knappt fatta att jag ska få se henne igen! Efter snart ett år så ska jag få hålla om din hals, pussa på din mule, fläta in mina fingrar i hennes man och bara låta tårarna rinna mot henne!

 

Nu ska jag plugga -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback