When our eyes meet...

11:51:38 2011-09-05
I natt vaknade jag vid tre och kunde inte somna om för att jag hostade så. Så jag gick upp och tog hostmedicin och lyckades somna om och sov till tio. Väldigt skönt att sova lite längre när man inte mår bra! Men jag känner att jag gärna hade kunnat sova längre!

Nu sitter jag och väntar på att sjukgymnasten ska ringa så ska vi bestämma tid till att grejsa med mina knän. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men något är det väl. Bara det blir bättre så är jag för det. Så att det inte blir som men min förra sjukgymnast som gav mig övningar för ryggen när jag var där för knäna -.- Lyckat! -.-

Jag var ju hos en läkare i Karlskoga som sa att mina knäskålar håller på att hoppa ur när dom låser sig men det är ju inte det enda dom gör. Så hon gav bara svar på en fråga -.- Inte på varför jag inte kan gå snabbare en lång sträcka eller böja på knäna hur länge som helst, eller att jag inte ens kan springa utan att vara påväg att ramla ihpp av att sdom värkar som dom gör. Nej bara att när dom låser sig håller knäskålen på att hoppa fel -.- Jag är så trött på läkare! Såna som inte lyssnar fast man tror att dom gör det! Tillexempel när jag var nere för öroninflamation satt jag och pratade med en läkare som satt och kollade på datorn när hon pratade med mig somatt hon pratade med den... Då känner man sig välkommen -.- Sen fattade hon inte heller vad jag sa vilket inte hjälper -.-

Nej nog om läkare jag blir bara förbannad!

Nu ska jag kolla film och se om sjukgymnasten ringer

Såhär ser det ut nedanför min säng när jag ska sova! Det ser ganska roligt ut!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback