You're gonna stay right here

21:54:09 2011-09-03
Nu har jag bäddat ner mig i min fotölj eller vad man ska säga och ska snart sätta igång en film. Idag har jag itne gjort något alls! Det känns som att jag vaknade, tog tabletter, kollade på tv och sen var det dags för tabletterna på kvällen igen. Inte dagens höjdpunkt precis!

I morgon ska jag inte jobba för jag känner mig jätte hängig, hostar som tusan m.m. Så jag ska ta en till lugn dag så att jag orkar gå till skolan nu den här sista veckan innan Kreta. Men vi får se för jag blir jätte trött av penclinet så jag har liksom ingen ork till något alls! Nu på kvällen var grannarna här och åt tårta och vi satt ute. Jag satt med mjukisbyxor och mjukiströja och två supertjocka filtar och frös och höll på att svettas ihjäl om vartannat... Så nu vill jag bara ta det lugnt och bli frisk så att jag slipper det här!
Men det blir ju ofta så när skolan börjar att alla blir förkylda och vissa mer än andra.

Nej nu ska jag kolla på film och sen gå och lägga mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback