Angels

12:03:29 2012-04-01

I går var hela familjen hos farmor. Jag fick köra både dit och hem vilket gick super bra! Eller det kändes så i alla fall ;) På hemvägen blev det ju mörkerkörning också. Vilket gick lika bra som om det vore ljust!
Jag tog med mig kameran till farmor. Här är några bilder jag tog på blommorna vi gav henne.





I dag har jag tagit kort på moppen som ska upp på blocket. Vilket känns lite sådär faktistk! Jag har ju haft den sen jag var 15! Vilket är hela tre år! Men jag kommer inte använda den sen när jag har fått körkort och då måste jag ha en bil i stället ;) Moppen är i riktigt bra skick så jag hoppas att jag kan få lite för den också!



I dag ska jag greja lite hemma. Städa, plugga och lite sånt. Igår pluggade jag på teorin till körkortet i tre timmar! tiden bara flög fram! Så nu är alla uppgifter klara och det är bara instudering kvar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback