Be amazed

14:36:36 2012-04-11

Nu var andra skoldagen efter lovet avklarad. Jag kunde inte somna igår så dagen har varit lite luddig! Men jag överlevde. Jag blir ganska grinig men samtidigt skrattfärdig när jag är trött vilket är en jobbig blandning! I kväll hoppas jag på att jag får sova i alla fall!

Igår satt jag och pluggade på teorin till körkortet. Det blev skyltar som fick tryckas in. För att lära mig målade jag alla skyltar. Jag lär mig mycket lättare om jag skriver, målar, drar streck och sånt! Så ska man lära sig så ;)

Nu ska jag i alla fall hem och plugga svenska och skriva klart idrottsanalysen som ska in på fredag. Och för att vi ska hinna göra klart den så har vi ingen idrott då. Vilket leder till att jag har en lektion! Men jag åker in i alla fall. Jag vill inte ha ogiltig frånvaro! Det är ensamble vilket inte är jätte bra att missa! Så jag får längre sovmorgon och slutar kvart i tolv! Så himla skönt! Då kan jag ta kvart över tolv bussen hel vilket inte är helt fel!

I morgon är det skola och sen ska jag äntligen få dt-utbildning! Vilket ska bli jätte kul! Jag kan ju hur man gör med kassan men nu ska man lagra i stället för servera så då är det ganska bra att få det förklarat. ;) då jobbar jag till nio och sen blir det hem och rakt ner i sängen! Men då är det ju bara fredag kvar som tur är. :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik :)

Här är mina fina skyltar! Tänka på att de är väldigt snabbt och slarvigt målade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback