BEAUTIFUL

19:44:32 2012-04-17

Sen jag kom hem har jag då lyckats plugga lite till och från. Jag har geografi prov i morgon som jag måste kunna. I morgon ska jag plugga körkort och företagsekonomi. Bara för att våran lärare är borta betyder det inte att vi slipper plugget -.- Men man får vara glad för nåt ;)

I morgon blir en halvslapp dag. Föst är det geografi prov och sen inså. Efter det har vi håltimme fra tills matten och sen idrott då vi bara ska prata. Sen får man åka hem! Jätte skönt! Hela veckan blir lite slapp!

På torsdag ska jag, Mysan och Lotta äta ute på lunchen. Och sen på fredag ska jag, Emma, Frida och Linnea äta ute i örebro och sen gå på bio på kvällen!

På fredagen har vi också bara en lektion på 45 minuter så jag ska faktiskt stanna hemma! Jag åker alltid in annars om jag bara har en lektion. Men den här gången gör jag ett undantag! Så jag ska ta en sovmorgon och sen gå med Caesar. Sen kanska jag får sällskap av Emma som också slutar tidigt. Fast hon har två lektioner så hon skulle åka in till skolan. Sen runt halv tre ska vi ta bussen mot Hallsberg för att möta upp Frida och kanske lInnea om hon inte kommer hem till mig innan. Och sen bär det av mot örebro!
Kameran får nog följa med eftersom jag inte ska till skolan!

Jag var verkligen på skrivarhumör i dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback