Beslutsångest

13:32:55 2012-04-29

I dag vaknade jag vid halv elva. Vilket var riktigt skönt! Sen dess har jag inte gjort så mycket. Jag går bara runt i min nya mjukisdress! En sak har jag faktiskt gjort! Målat naglarna. Fast jag tror att jag ska göra om det igen för fjärde gången i dag. Jag kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha. Jag fick fyra nagellack i namnsdagspresent i torsdags från O.P.I. Sen köpte jag ett nytt igår från samma märke. Därför kan jag inte bestämma mig vilken färg jag ska ha. Jag får alltid sån himla beslutsångest!

I kväll kommer Mysan och Lotta för tjejkväll! Och i morgon ska jag till Emma för att först fota henne när hon rider och sen ha en tjejväll där också. Linnea kanske ska vara med också! Kameran följer med så jag hoppas på massa kort och inte bara från när Emma ridr :)

Nu ska jag ta bort mitt nagellack och börja om igen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback