Disney

15:52:44 2012-04-18

Pluggandet orkade jag inte med och då när man är hemma från skolan blir det disney filmer! Det är det man kollar på när man inte mår bra! Man blir liksom aldrig för gammal för Disney! Jag kan kolla på filmer som jag såg när jag var jätte liten och fortfarande tycka att de är jätte bra!
Dagens barnprogram är inte alls lika bra som när jag var liten! Fast det kanske är för att jag är stor nu och inte riktigt kollar på barnprogram. De skulle säkert vara bra om jag var liten. Men även fast jag inte är liten längre så går Disney inte att sluta kolla på! Det är liksom en del av uppväxten att kolla på Disney!
Jag kommer tvinga mina barn att kolla på Disney så de kommer också få sin dos! Även fast det är ett bra tag kvar så kommer Disney alltid vara super bra!

Jag fick reda på en redovisning vi hade på svenskan här om dagen att snövit som Disney tecknade kom ut 1937! Den är fortfarande en hitt för barn (och mig)! Jag trodde inte den var så gammal! Jag trodde att den kom ut ungefär när jag föddes! Men så fel man kan ha! Fast om man kollar på skjönheten och odjuret som kom ut 1991 så ser man ganska stor skillnad på tecknadet! 

Jag skulle ha skrivit en liten text om hur bra Disney är men det blev en hel roman! 
Men kortfattat: Man blir aldrig för stor för Disney! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback