Feel a litte love

21:59:33 2012-04-01

I morgon ska jag jobba på kvällen så vid halv fyra ska jag sätta mig på bussen mot jobbet. Eller ja den går först till Hallsberg och sen får jag ta precis samma buss tillbaka mot askersund för den 16.22 åker ut vid brändåsen. Så då hoppar jag av där och går sen sista biten snabbt som tusan för att sen hinna byta om innan jag börjar jobba klockan fem.
Innan jag ska gå mot bussen ska jag ta hand om Caesar och mig själv.

Vekcan som kommer kommer se ut såhär:

Måndag: Jobba
Tisdag: Ta hand om Caesar
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba, Vampire diraries maraton med Linnea som sover kvar
Fredag: Fortsättning på maraton

Där i ska jag trycka in pluggande till körkort, geografi och företagsekonomi.

Nu ska jag gå ner och äta räkmacka som mamma och pappa har gjort ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback