För snabbt!

15:26:17 2012-04-09

I morse vaknade jag vid tio. Sista dagen man får sova längre måste man ju ta vara på det ;) Sen jag gick upp har jag inte gjort något alls! Vilket jag ska fortsätta med i en timme till innan det är dags att åka till jobbet och jobba tre timmar innan skolan.

Lovet har gått alldeles för snabbt! Jag vet itne var det tog vägen! Men som tur är är det mycket lov på vårterminen så det är inte lång tid kvar tills det är lov igen ;) Därför känns vårterminen också så mycket kortare än höstterminen. Just för att det är så mycket lov!

Den här veckan kommer se ut såhär:

Tisdag: Skola. Plugga.
Onsdag: Skola. Plugga
Torsdag: Skola. Jobba 17-21. DT-utbildning.
Fredag: Skola. Äta ute efter skolan?
Lördag: ?
Söndag: ?

På söndagen blir det säkert plugg som ska göras! Men vi får se :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback